Send linket til app

Piano - Play Magic Tiles Game


4.8 ( 448 ratings )
Musik Underholdning
Forfatter: Gismart
Gratis

Den hurtigste måde at lære at spille klaver fra begynder til maestro på. Vinder af App Awards som den bedste musikapp.

Den eneste realistiske klaver- og musikinstrument-lærings-app med gratis sange og noder, lavet af musikere til musikere og nybegyndere!
Download lige nu og lær at spille på klaver-tastatur på din telefon eller tablet gratis!

Piano fra Gismart guider dig igennem lektioner og gratis spillesessioner for at lære dig at læse noder og spille jazz, blues, klassisk musik og pop-musikhit.

Vores digitale Piano-app lader dig vælge blandt lyde fra en række musikinstrumenter: fra flygel over violin, cembalo, harmonika, orgel og opretstående klaver til guitar. Skab originale melodier i fri stil, optag dem og afspil dem så igen med specialeffekter og rytmer eller spil igennem lektioner for at lære alt, hvad du behøver for at blive en fantastisk pianist. Du lærer alle de vigtigste akkorder og hvordan man læser noder, som tager dig med på en rejse for at blive en virtuel klaverspiller og maestro!

◆◆◆ Real Piano app-egenskaber ◆◆◆
◆ Fuldt tastatur med 88 klavertaster
◆ 8 forskellige klavertastaturer og musikinstrumenter:
Piano-tastatur
Grand Piano-tastatur
Orgel
Cembalo
Harmonika-tastatur
Elektrisk guitar
Harpe
Cello Pizzicato
Opretstående klaver
◆ Enkelt eller dobbelt rulletastatur
◆ Gratis melodier til klaver
◆ Klavernode-lærer
◆ Klaver-øvelsestilstand
◆ Gratis klavertimer
◆ Populære og klassiske melodier til klaver
◆ Klaver-optagelsesfunktion - optag og del det du spiller
◆ Piano HD

Denne app indenholder de følgende abonnementsmuligheder:
- Ukentlig, Månedlig & Årlig*
- Et gratis prøveabonnement bliver automatisk fornyet, medmindre det annulleres 24 timer før fornyelsen
- Enhver ubrugt del af en gratis prøveperiode, hvis den tilbydes, vil blive mistet når brugeren køber et abonnement til denne offentliggørelse
- Abonnementer kan bestyres af brugeren og auto-fornyelse kan slås fra ved at gå til brugerens Konto Indstillinger efter købet

Privacy Policy: https://gismart.com/privacy-policy/
Terms of Service: https://gismart.com/terms-of-service/

*Pris er lig med den værdi, som "Apple App Store Matrix" bestemmer, svarer til tegningsprisen i $ USD.