Skicka länk till app

Piano - Play Magic Tiles Game


4.8 ( 448 ratings )
Musik Underhållning
Utvecklare: Gismart
Gratis

Det snabbaste sättet att lära sig spela piano från nybörjare till maestro. Utsedd till bästa musikapp av Appy Awards.

Den enda realistiska inlärningsappen för piano och musikinstrument med gratis sånger och noter, gjord av musiker för musiker och nybörjare!
Ladda ner på direkten och lär dig att spela piano på din telefon eller surfplatta gratis!

Piano av Gismart kommer att vägleda dig genom lektioner och gratis spelövningar för att lära dig att läsa noter och spela jazz, blues, klassisk musik och pophits.

Vår digitala piano-app låter dig välja mellan ljud från ett antal musikinstrument, från flygel till vanligt piano, till fiol, harpsichord, dragspel, orgel, äldre piano och gitarr. Fixa originalmelodierna i fritt läge och spela sedan upp dem med särskilda effekter och rytmer, eller spela dig igenom lektioner för att lära dig allt det du behöver för att bli en duktig pianist. Du kommer att lära dig alla vanliga ackord och hur du läser noter vilket tar dig med på ett äventyr mot att bli en virtuell pianist och maestro!

◆◆◆ Appen Real Piano innehåller ◆◆◆
◆ 88-tangenters fullstort klaviatur
◆ 8 olika klaviaturer och musikinstrument:
Piano
Flygel
Orgel
Harpsichord
Dragspel
Elgitarr
Harpa
Cello
Äldre piano
◆ Enkel- eller dubbelskrollande klaviatur
◆ Gratis pianolåtar
◆ Lärare för pianonoter
◆ Pianoträningsläge
◆ Gratis pianolektioner
◆ Populära och klassiska pianosånger
◆ Pianoinspelningsfunktion - spela in och dela
◆ Piano HD

Appen innehåller följande alternativ för prenumeration:
- Veckovis, Månadsvis och årlig*
- Gratis provprenumeration förnyas automatiskt om den inte avslutas 24 timmar innan förnyelsen
- Oanvänd del av gratis provperiod, om sådan erbjuds, kommer att förverkas när användaren köper en prenumeration på den publikationen
- Prenumerationer kan hanteras av användaren och automatisk förnyelse kan stängas genom att gå till användarens kontoinställningar efter köpet

Privacy Policy: https://gismart.com/privacy-policy/
Terms of Service: https://gismart.com/terms-of-service/

*Priserna är lika med det värde Apples App Store Matrix fastställer som motsvarar USD-abonnemangspriset.